ki.se

  Tillbaka till biblioteket» Lämna synpunkter  Sökhjälp

Sök artiklar i SveMed+

Observera: SveMed+ upphör att uppdateras!


  • Enkel sökning
  • Avancerad sökning
  • Kombinera sökningar

Peer reviewed tidskrifter Läs online

Din sökning innehåller otillåtna tecken och går tyvärr inte att genomföra.

Sökdetaljer:

Tillbaka till resultatlistan


Anbefalinger til fremtidens studieunit
Engelsk titel: Recommendations for future study units Läs online Författare: Bernild, Camilla ; Poulsen, Bettina ; Voigt, Jane ; Tewes, Marianne Email: camilla.bernild@rh.regionh.dk Språk: Dan Antal referenser: 10 Dokumenttyp: Artikel UI-nummer: 12103939

Tidskrift

Sygeplejersken 2012;112(12)76-9 ISSN 0106-8350 KIBs bestånd av denna tidskrift

MeSH

Engelska MeSH-termer
  • Cardiology Service, Hospital/OG
  • Education, Nursing, Baccalaureate/OG
  • English Abstract
  • Focus Groups
  • Humans
  • Internship, Nonmedical/*OG
  • Interprofessional Relations
  • Learning
  • Models, Educational
  • Nursing, Practical/ED
  • Preceptorship/OG
  • Program Evaluation
  • Students, Nursing/*PX
  • Surveys and Questionnaires
Svenska MeSH-termer
  • Hjärtklinik
  • Sjuksköterskeutbildning
  • Engelsk sammanfattning
  • Fokusgrupper
  • Människa
  • Praktiktjänstgöring
  • Relationer inom yrkesgrupper
  • Inlärning
  • Undervisningsmodeller
  • Praktiskt omvårdnadsarbete
  • Praktik under handledning
  • Programevaluering
  • Sjuksköterskestuderande
  • Kartläggning och enkäter


Karolinska Institutet Universitetsbiblioteket | Karolinska Institutet | Om Cookies

Du kanske också är intresserad av...

Liknande publikationer
  • En ny praksismodell i sykepleierutdanningen for fremtidens behov? En Q-metodisk studie av erfaringer med samarbeidslæring i praksisstudiene
  • Sykepleierstudenters erfaringer med praksisstudier organisert som studenttett post
  • Praksisveilederes opplevelse av et nytt veilednings- og vurderingsverktöy for sykepleierstudenter i praksis - en evalueringsstudie
  • Studieunit for sygeplejestuderende - nye muligheder for struktureret klinisk undervisning på et hospitalsafsnit
  • Laerer anerkjennende veiledning