ki.se

  Tillbaka till biblioteket» Lämna synpunkter  Sökhjälp

Sök artiklar i SveMed+

Observera: SveMed+ upphör att uppdateras!


  • Enkel sökning
  • Avancerad sökning
  • Kombinera sökningar

Peer reviewed tidskrifter Läs online

Din sökning innehåller otillåtna tecken och går tyvärr inte att genomföra.

Sökdetaljer:

Tillbaka till resultatlistan


Vad kan man säga och inte säga i marknadsföring
Engelsk titel: What to be said and not said in advertising Författare: Boija L Språk: Swe Antal referenser: 0 Dokumenttyp: Artikel UI-nummer: 97017723

Tidskrift

Vår Föda 1997;49(1)28-9 ISSN 0042-2657 KIBs bestånd av denna tidskrift

MeSH

Engelska MeSH-termer
  • *Advertising
  • *Food labeling
  • *Food-processing industry
  • *Health promotion
Svenska MeSH-termer
  • Annonsering
  • Livsmedelsmärkning
  • Livsmedelsproduktion
  • Hälsofrämjande arbete


Karolinska Institutet Universitetsbiblioteket | Karolinska Institutet | Om Cookies

Du kanske också är intresserad av...

Liknande publikationer
  • "Det är inte barar falukorv hit och en ostbit dit". Utmaningar och möjligheter att främja hälsosamma matval i dagligvaruhandeln
  • Hva kommuniserte norsk tobakksindustri til forbrukerne i reklamen?
  • Vad får man säga om livsmedel?
  • Livsmedelsbranschen tar ett utökat ansvar för marknadsföring av livsmedel med "hälsofördel"
  • Hederlig livsmedelsreklam - en het potatis?